Vezesd a tekinteteket!

Bármelyik kategóriát nézzük is, a minőség és az ár-értékarány után a Kia immár érzelmi szempontokból is a klasszikus bestsellerek babérjaira tör.

Az Optima már egy ideje készen állt arra, hogy Magentis helyébe lépve Európában is tágas, gazdagon felszerelt, biztonságos, takarékos, és rendkívül látványos versenyzővel gazdagítsa a flottavásárlók számára oly fontos középkategóriát. A legnevesebb nemzetközi formatervezői fórumokon (Red Dot, iF Design Award) is díjazott, 4,8 méteres négyajtós azonban a magas elvárásokat is felülmúlóan sikeresnek bizonyult a tengeren túli piacokon, így az óvilágnak meg kellett várnia, míg az újdonság ideért. Áprilistól azonban már nálunk is kapható az Optima, bőséges alapfelszerelésével és bőkezű garanciális feltételeivel egyszerre kínál kiváló ár-értékarányt és kivételesen kedvező tulajdonlási költségeket; mindezekkel összefüggésben pedig egyre magasabb presztízsértéket a magán- és vállalati vásárlóknak egyaránt.

Ahogy összes jelenlegi modelljét, természetesen az idei újdonságot is az egyedülálló, hétéves garanciával kínálja a Kia. És ha már az észérvek mellé felsorakozó érzelmekről szó esett, piaci szempontból kevésbé meghatározó, de számunkra mégis fontos szempont, hogy a Kia 2012-es offenzívájának ezt a pillérét is ugyanaz a formatervező: a magyar Kovács Miklós jegyezte. Így aztán, ha csak áttételesen is, de mégis csak van hazai vonatkozása a Kia globális felívelésének…

Az Optimát európai megjelenése előtt a helyi igényekhez igazították, a vevők benzin- és dízelmotorok közül választhatnak, ezek teljesítmény- és emissziós jellemzői, valamint fogyasztási adatai is a kategória legjobbjai közé emelik az új modellt. A motorkínálatban megjelenik a Kia friss fejlesztésű, ‘U2’ sorozatú 1.7 literes, változó turbógeometriás, közös nyomócsöves befecskendezésű dízele is, 136 lóerővel, kategóriaelső emissziós jellemzőkkel (128 g/km-es széndioxid kibocsátással az ISG start/stop rendszerrel). A vadonatúj és fejlett technikájú ‘Nu’ sorozatú, változó vezérlésű (CVVL) 2.0 literes szívó-benzinmotor is a kínálat része, csúcsteljesítménye 163 lóerő.

Rendelhető a hibrid (benzin-elektromos) hajtáslánccal, 190Le-vel az új Kia Optima.

Az új Optima mindhárom motorja különleges vezetési élményt kínál, magas kényelmi és biztonsági felszereltségi szint mellett, valamint olyan rendelhető extrákkal, amelyek korábban csak a magasabb kategóriákban voltak elérhetők.

Képgaléria